lauantai 16. huhtikuuta 2011

eväät morsiandiettiin saatu

Tapasin tänään personal trainerin. Kävimme läpi ruokavaliotani ja liikuntaa. Ensimmäisellä kerrallahan keskustelimme tavoitteistani.

Huomenna minulla on mittauspäivä! Mittaan lähtötilanteen - paino, reisien leveys, lantion leveys, vyötärön leveys kapeimmasta kohdasta ja käsivarren leveys. Tulen jatkossa raportoimaan 2 viikon välein "couchilleni" nämä kyseiset mitat.

Periaatteessa olen tähän asti syönyt ihan oikein, mutta nykyinen ruokavalioni ei laihduta minua, vaan paino on pysynyt pitkään samassa numeroissa. Tämän takia ruokatapoihini pitää tehdä pientä viilausta, jotta ylimääräinen rasva ja läski rupeaa lähtemään pois.

- juo vettä!
- leseitä!
- kasviksia ja marjoja niin paljon kuin vain haluaa!
- napostelu pois!
- kunnon päivällinen, esim. salaatti tai keitto
- juustojen syömistä on ehdottomasti vähennettävä



Harrastan jo nyt aktiivisesti liikuntaa, vähintään 4 kertaa viikossa. Kuntokeskuksessa käynti on ollut pääasiassa pakkopullaa ja velvollisuus mikä pitää hoitaa. Vaikkakin usein tunnin jälkeen on hyvä fiilis. Tavoitteenani on nyt löytää liikunnanilo!

Tuleva treenikalenteri näyttääkin jatkossa tältä:
- lihaskuntotreeni 1 krt/vko, esim. muokkaus tai BodyPump
- spinning 1 krt/vko
- mukava hikinen tunti 2 krt/vko, esim. kiinteytys, step, bailatino, fiesta
- syvävenyttely 2krt/vko
- hauskaa yhdessä liikkumista kihlatun kanssa viikonloppuisin
- tämän lisäksi arkiliikunta, esim. portaiden kävely yms.

Itse olin huolissani, että joudunko luopumaan rakastamastani ulkona syömisestä. Tykkään käydä brunsseilla ja illalliset hyvissä ravintoloissa, on parasta mitä tiedän. Brunssilla minun pitää jatkossa vähentää määrää mitä syön. Ja ennen juhlaillallista minun pitää jatkossa tehdä rankka lihaskuntotreeni.

Tässä on minun motivaatiokuva. Tätä kuvaa katson, kun mietin syönkö vielä yhden croisantin brunssilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti